Tema: Re: Ar kas naudojate oro stotelę WS9611
Autorius: Gintaras
Data: 2010-01-27 19:24:58
Sita teko "gyvai" ciupinet, visai faina:
http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&acc=show&term=atea006&pcode=ATEA006&pmode=&frame=3
ir ne taip "kinietiskai" atrodo, normalus korpusas, jutiklis su displejumi+
ne tik temp., bet ir isorinis santykinis dregnumas jame + +-normali
garantija (berods 9 ar 10 menesiu). dar patiko gan plati grafine selgio
pokyciu indikacija (nu daug tu stulpeliu, o kuo ju daugiau, tuo tiksliau
slegio pokycius gali nuspet).