Tema: Re: Help! skubaus sprendimo, uzsalo vandentiekis kaip atsildyti?
Autorius: Tomazinas
Data: 2010-01-28 14:43:01
Ne. Kishau kol lindo. Tada palikau kokius 3-5cm gala kishoti, nes reikejo 90
laipsniu kampu iksishti i vamzdyna. Trimerio zhilka kadangi lenkta shiek
tiek, grazhiai ilenda, o po to jau ir zharnele lenda be problemu. Leidzhiant
vandeni nei mm nepasislinko. Po operacijos ishsitrauke zharnele su joje
esanchia zhilka.

Tomazinas