Tema: Re: Help! skubaus sprendimo, uzsalo vandentiekis kaip atsildyti?
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-01-27 09:30:37
palikai bekapsinti krana dar neuzsalusioj atkarpoj tad tikekimes kad
neuzsals. Fena jau susiveikiau, bendysiu sildyt siena...
Dar girdejau kad yra uzsiimanciu imoniu atsildymu. kazkoki tena i vamzdi
kishka. gal kas susiduret? kokkios kainos viso sito reikalo?

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
a, ir beje, stenkis kuo greiciau ta padaryt, nes gali didelej atkarpoj
uzsalt

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
svarbiausia identifikuot kurioj vietoj uzsalo, paskui jau sildai kaip tau
patogiau. su fenu bent jau man nesigavo, reikia kad bent pusdieni pasiltu