Tema: Re: duju survatojimas
Autorius: baltai
Data: 2010-01-25 14:52:45
Apie 200 kv. m sildomo ploto.
Pusantros geltonos plytos sienos. Tarpas apie 5cm uzpildytas
aminoplastu. Langai "Schuco" 6 kameru 3 stiklu uzpildyti dujomis, durys
"Skydo"
pacios storiausios, kokias gamino. Senas "Fer" dujinis katilas, statytas 96
metais ir nei
karto dar nebuvo aptarnautas. Sildymo sistema "savaeiges" principas (bet
gainioja varikliukas),
sanaudos dabar ~23kub. i para.

Prie +5 / -3 - apie 12 kub. i para buvo.