Tema: Re: duju survatojimas
Autorius: Sail
Data: 2010-01-25 11:09:57
Mano kuklia nuomone, normaliai suvartojimas tokiai temperaturai.

Termovizija bet kuriuo atveju atsipirks, nes
* arba bus viskas gerai (buna tokiu namu), ir tures isleistu pinigu verta
pasitenkinima
* arba rasi blogu vietu, tai pataisiuis atsipirks per didesni
komforta/mazesnes sanaudas.

Aisku buna variantu, kai pamatai, kad nama tik griaut, nes taisyt per
brangiai. Va tada jau geriau nematyt realybes...