Tema: Re: sienu siltniimas is vidaus
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-01-25 11:49:13
Priesh 8 metus isigijau buta Justinishkese. Blokinis namas. 1984 metu
statybos Dvieju kambariu sienos aklinos (be langu) i shaures puse.
Kambariu langai - vieno i rytus, kito mazesnio i vakarus i kiema. Mazesnis
LABAI shaltas kambarys.

Shiaurine siena shiltinau akmens vata. Tik kiek cm nepamenu. Matyt 10 cm :-(
Plevele ir GKP.
Mazesniam tapetai, didesniam dazyta.
Kol kas jokiu pelesiu neishlindo. Nors tinkas didesniam kambaryje dviejuose
kampuose truputi atshoko. Kadangi planuoju didesni kambari perdazyti - teks
gremzt ir ziureti kas darosi.

Vienais metais per lijundra stebejau toki vaizda. Stoviu lauke ir ziuriu i
namo siena (shiaurine).
Visu aukshtu sienos sausos, o mano siena - shlapia. Nustebau pradzioj. Po to
supratau - kaimynai dziovina ne tik bloka, bet ir lauka shildo.
Mano gi apshiltinta siena shilumos skleidzia nedaug arba visai neskleidzia.

Teorishkai reiktu lupt GKP ir ziureti kas darosi ant sienos. Nors itariu,
kad bloko krashtai per siules apsishildo kazkiek, o bloko centras -
atsparesnis.

Sauliusv