Tema: Re: sienu siltniimas is vidaus
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-01-25 01:02:19
Yra apskaičiuota, kiek kambary pasidaro šilčiau nuo, sakykim, 5 cm
polistirolo sluoksnio, neprisimenu skaičių, bet nesunkiai galima pakelt
temperatūrą 10 laipsnių.
  Pažįstamas apdailininkas profesonalas man patarė - klijuok be jokių
karkasų, kalinėjimų ir nesuk galvos.
  Įdomu, kas gautųsi klijuot ant peršalančių lubų iš vidaus ... Peršalus
gali nukrist..? Iš viršaus nelabai eina šiltint. Kadangi virš jų palėpė ir
vaikšto kas netingi, paprastą polistirolą gali sutrypt, o ką nors gero
pavogt..
   "rasos taškas" yra "peremennaja sostavliajuščiaja" , visiems gyvenimo
atvejams neapskaičiuosi..