Tema: Re: Dujinis katlias ir dingusi elektra?
Autorius: svk
Data: 2010-01-15 14:10:54
Nereikia tau nei kauptis nei apskritai to KKK, nebent manai, kad dujų
kainų nebepatempi ir turi miško vos ne nemokamai.
Geriau jau krosnelę, jei jau taip nori, gražią svetainėje pasistatyk ir
kaminuką kiaurai sieną išsikelk ar kaip nors į ventiliaciją įdėklą
sugrūsk - bus ir šilta, jei ką ir ugnelė gyva raminamai veikia.