Tema: Re: Dujinis katlias ir dingusi elektra?
Autorius: renookas
Data: 2010-01-15 12:36:16
nea, name kuriame su pecium kovoju todel nepavyksta normaliai isildyti. O
kai sienos isale tai greitai ir atsala ir isildyt sunku. kitas momentas
kartais dels avo itempto grafiko nepakuriu kokia 16 valandu, paskui neilgai
pakures vel i darbus ir per tokias dienas vel isaldau. O siaip tai kiauras
namas man pasirode, todel pasiemiau paziureti kur cia kiaura, kol kas nieko
ispudingo nepastebejau kad jau labai labai butu del ko pergyventi, bet
keletas vietu yra kurias pabandysiu pasandarinti.

Siaip vieta, namo pats ispalanavimas man tinka ir patinka, bet ziema
gyvenimas jame pasirode ganetinai sudetingas.