Tema: Re: 23-24d pasiėmiau TERMOVIZORIU
Autorius: Blinda
Data: 2010-01-14 16:25:42
Tu greiciausiai smaginiesi parindamas Toma? Zmogus parode iniciatyva, o tu
ji baudi. Juk jis malsis visa diena, kad visiems pigiau gautusi, o plius
Tomas yra profas sioje srityje ir gausi nemokama konsultacija, todel nera ko
issikalineti, juk visada gali paimti is Goto savarankiskai ir fotkinti i
sveikata.