Tema: Re: 23-24d pasiėmiau TERMOVIZORIU
Autorius: in_memoriam
Data: 2010-01-14 10:10:23
aha, tai dabar jau ir valanda, nors labai pasistengus galima susisukti ir
per valanda, todel del atsargos galima sakyti pusantros val:
1. apvaziuosiu tuos namus su savo masina, tau uztektu atvaziuoti iki vieno
is ju, arciausiai centro* esanciu, kad nebutu papildomu interpretaciju del
kuro.
2. namo fotografavimas yra 10-20 foto, negi neatlaikys batarke? - galiu
pasiimti i masina AC 220V divaisa, vaziuojant pakrautume.
3. Kaip vyksta nuotrauku isryskinimas? - paprastai galima sumesti i PC ar
reik papildomai kazka instaliuoti, ar tiesiog atsiusi kita diena?

centru laikau centrini pasta, o ne spaudos rumus, tarande ar kitokius
pagirius, todel nuo lentvario
iki dvarcioniu geras gabalas.
Neprimos butinybes preke, tai..