Tema: Re: kazkas negerai su VST..
Autorius: dz
Data: 2010-01-13 16:41:10
samata daryta pagal 2009 metu kainas ir numusta daugiau nei per pus, nes
projektuotojas nesamoniu buvo prigalvojes, ir sutartis pasirasyta jau su
20%. Nors projektuotojas pries tai labai lindo i aki ir ir 10 kart skubino
sutarti rasytis su 40%:) ir apsimetinejo, kad jis apie ta 20% projekta nera
nieko girdejes...
Labai nerekomenduoju to projektuotojo P.J. dirba aplink kauna