Tema: Re: kazkas negerai su VST..
Autorius: linas
Data: 2010-01-13 16:31:22
matyt, el. projektas buvo darytas dar ikikriziniais laikais, kai samatos nerealios buvo. Dabar pasikeites istatymas, kad moki 20% nuo konkursines kainos, o ne 40% nuo projektines samatos (taip buvo seniau). Taigi, idelaus laikas tokiems projektams vykdyt, kazin ar ilgai jis truks ...

---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/