Tema: Re: Q: elektrinis grandininis pjuklas
Autorius: Resolut
Data: 2010-01-13 12:57:36
Turiu el.Makita. Patenkintas. Tylus, kai nepjauni - neveikia, nedumina, sodo
darbams pilnai uztenka. Buvau nusivezes kaiman, be  problemu nuverciau ir
supjoviau  7 apie    25 cm juodalksnius. Nesismaradiji su visokiais kuro
misiniais. Laidas ? Pripratimo reikalas .Kai ne kas diena reikia, tai galima
istverti  tasyma.I miska nenusinesi.  Nu, per lietu nerizikuociau pjaut.  O
kad tik kuba supjausi ... Aisku, jei uzsiimsi kuro paruosomis ir reiks 20 m3
ziemai suruost, gal ir galvociau apie benzinini, bet kai malkas perkuosi,
tai...
p.s. kainavo ermitaze ar tais 350 lt per akcija pries 2 metus.