Tema: Re: elektrinis grandininis pjuklas
Autorius: Vai
Data: 2010-01-13 11:38:12
naudojuosi situo 2 metai
http://www.v-s.lt/catalogue/id-pjuklai_motoriniai-pro-hgz400_18_kw_25_ag_44_kg.html
jokiu bedu. Ka raso jie nemeluoja. Daug skaiciau apie ji pas rusus ir
amerikonus. Pas amerikonus tik pavadinimas kitas RedMax. pas mane jis jau
pravare nemazai, malkos, statybines medienos atliekos. Pradirbes apie 80
moto valandu, kuriasi ir dirba kaip naujas. Gamintojas raso kad variklio
resursas 800h. Gedimai: sudiles ir nutrukes uzvedimo sniurelis kaina keli
litai, sniurelio grazinancioji spyruokle kaina apie 20 lt ir vienas guminis
amortizatorius suplyso, bet keiciau iskart abu kainavo uz abu 7 lt. Ir
keiciau zvake viena karta. Kainos nepamenu.