Tema: Re: del namo signalizacijos
Autorius: Jonas
Data: 2009-02-24 13:07:29
ekranuotas kabelis, pajungtas teisingai,  bet kokiu atveju geriau negu
paprastas, kadangi nebijo arciau praeinanciu laidu induktyvumu, taip pat
maziau ,,sugaudo" radijo trikdzius kuriuos gali skleisti apsaugos sistemu
siustuvai ( paties apsaugos sistemos arba uz sienos esancio kaimyno),
taksistu, arba kitokios  ,,uzlenktos" radijo stotys. Tarp kita ko, ne
veiname objekte del centrales kvailiojimo radijo siustuvo siuntimo metu,
pagelbejo ekranuotas kabelis tarp plokstes ir klaviaturios-Faktas.