Tema: Re: del namo signalizacijos
Autorius: krx
Data: 2009-02-23 20:09:28
Teoriškai taip. Bet niekas nežais tikimybėmis tokioje vietoje. Čia kaip su
CASCO - kokia prasmė pirkti draudimą būtų, jei iš jo būtų išmestos kai
kurios rizikos, kurios nors ir mažai tikėtinos, bet esmingai naikinančios -
pvz.: rizika, kad ant autoso užvirs medis. Pasitaiko labai retai, bet jei
pasitaiko, tai mažai nepasirodo. O čia tai žmonių gyvybės vistik...

Priedo degus laidas savaime gali palengvinti ugnies persimetimą per
plokštumas, kurias kerta. Todėl rimtose instaliacijose būna spec. ugniai
atsparūs barjerai.