Tema: Re: Saldymas silumos siurbliu
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-07 13:06:35
Sitas dalykas turi viena minusa: tada reikia propilenglikoliu pildyt
visa sistema: ir lauka (ka dazniausiai pildo kitokiu pigesniu daiktu) ir
vidu (su visom SS akumuliacinem ir t.t.), visai nepigu gaunasi.....
Realiausiai statyt invertuojama SS (tipo su cooling packu) ir tada su
kompresorium saldai vidu ir sildai grunta uzuot sildes lauko ora....