Tema: Re: Saldymas silumos siurbliu
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-01-07 12:26:37
Vesinimas gali buti aktyvus ir pasyvus, priklausomai nuo SS tipo.
Gruntiniais galima pasyviai vesinti nama , varinejant zemes kolektoriaus
skysti per namo vesinimo kaloriferi, ar silumokaiti. Zemes kolektoriaus
temp. buna apie +7-10C vasara. Iki sildymo sezono pakyla iki +12-15C . O
aktyvus vesinimas, tai jau kondicionieriaus darbas tik kita kryptim negu
sildymas. Efektyviausias vesinimas per pritekamosios ventiliacijos ortakius,
varinejant atsaldyta vandeni per orini kaloriferi. Ortakius- reikia
apsiltinti. Arba fankoilai.