Tema: Re: dregmes rele
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-06 22:47:46
kazin ar verta nuimti-vistiek, kaip ten bebutu, tas ventiliatorius tai pats nuo dregmes suveikia, tai ijungi eidamas -tad oras nebus uzsistovejes. Kai voztuvas yra-tarsi siluma laukan nekeliauja pastoviai, ne be reikalo sakoma-geriau trumpam duot galios ir isvedint, nei , kad pastoviai siluma prarast.  Mano atveju-voztuvas gerai tuo, kad i i ta pati ortaki esu pajunges dar ventiliacija is kitos patalpos. Tad -voztuvas uzdaro, jei isijungia ventiliatorius kitoje patalpoje. Specialiai tokio ieskojau.