Tema: Re: dregmes rele
Autorius: trans
Data: 2010-01-06 18:33:51
nemanau kad senukuose uz 150 gali nupirkt ka nors normalaus su
hidrodavikliu. Kai ieskojau rinkausi tarp ispanisko S&P virs 300Lt arba
vokisko maico piano virs 400Lt. Paprastai visi ventiliatoriai su integruotu
hidrodavikliu turi tris laidus: faze, nuli ir valdymo laida i kuri paduodama
faze. Taip pat turi du varztelius kuriais reguliuojamas hidrodaviklio
jautrumas ir taimerio uzdelsimas. Suveikus hidrodavikliui ventiliatorius
pats isijungia ir nera galimybes ji isjungti kol dregme nenukrenta zemiau
nustatymo. Prie trecio laido jungiamas jungiklis kur padavus faze
ventilatorius priverstinai ijungiamas. Isjungus ventiliatorius dar veikia
kelias minutes kiek nustatyta taimeriu. Jei nori be jugiklio galima ta 3ia
laida jungti tiesiai prie sviesos, tuomet veiks istisai uzdegus sviesa ir
kelias minutes po isjungimo. Asmeniskai as pasidariau du jungiklius tai yra
papildomai galimybe atjungti 1a faze. Tokiu budu galiu pilnai isjungti
ventiliatoriu ir maudantis duse patalpa nevesinama. Siaip ventiliatoriaus
pasirinkimas ne toks paprastas uzdavinys, reiktu suprast kad pigus lenkiski
nieko netraukia (nesvarbu ka raso) ir garsiai dirba. Abu auksciau mineti
ventiliatoriai patys tyliausi rinkoje tik 26dB ir trauka atitinka kas
parasyta