Tema: Re: mazas malku kiekis vilniuje
Autorius: UmR
Data: 2010-01-05 09:46:47
Tu įsitikinęs kad jos ne sausos? juk išskiria 2 grupes:

Beržas – 1m3(atitinka 1,6 m3 sumestų malkų) nuo 125Lt*

Beržas(S) – 1m3(atitinka 1,6 m3 sumestų malkų)nuo 165Lt*
( Beržas sausas 100%. Išdžiovintas pramoninėse kamerose. Drėgnumas ~18%RH )

Anksčiau kažkas buvo minėjęs kad iš jų pirktos buvo šlapios, tačiau tuo metu
jie man rodos tokios pozicijos kaip Beržas (S) neturėjo.