Tema: Re: mazas malku kiekis vilniuje
Autorius: Blinda
Data: 2010-01-04 17:02:21
Jei tik tiek reikia, tai turbut nori iskart ir naudoti, bet jei pirksi, tai
beveik garantuotai, kad bus slapios. As pats susigundyciau kokiu kubu kitu
sausesniu uz padoria kaina, bet arba kaina nepadori arba jos nera sausos
:( Sausom prekiauja tokiuose mediniuose remuose (ar kaip jie ten) visokios
malkutes.lt ir pan. (vienas stovi Prie Ermitazo Vilniuje), bet kainos
nesildo.