Tema: Re: Juodasis alksnis
Autorius: nexus
Data: 2010-01-04 19:01:14
Pirkau UAB "Dinasas"
Komplektas Valymo skystis + pienelis + piestukas demems isimti nepigiai
taip sakyciau ~60 Lt (po 125 ml berods)
Jei atskirai 1 L valymo skyscio ~100 Lt ir pienelis ~100 LT
Lyginant su kazkokiu purskikliu kuris ir valo ir drekina (Erdal), tai
sitas man labiau patiko.
Butu ketvirtas nuo apacios rinkinys
http://www.multimaster-online.co.uk/