Tema: Re: Juodasis alksnis
Autorius: Rifas
Data: 2010-01-04 13:39:02
"Blinda" <namoprojektas@yahoo.com> wrote in message
news:hhsi8b$bt6$1@trimpas.omnitel.net...
> Buvom per piet nuleke i salona, dar kazkaip Bonus nieko pasirode. Visai
> kitas stilius, bet pagal ismieras mums palankesne. Gal kokie atsiliepimai?
> Tiesa, jie ten turi triju rusiu odas (plonas ir dvieju rusiu storas).
> Kokias turite? Ar verta permoketi paie 1000 uz storesne oda?

Yra Bonus kampas. Sviesus. Oda matine. Del dzinsu nieko nepasakysiu, nes dar
nebuvo istepta su jais, tikriausiai nesitepa. Su salyga, kad sedimoji dalis
pakankamai minksta, matosi pirmieji odos "susiglamzymo" pozymiai, kai kam
vos ne sokas buvo, kad odine sofa taip gali atrodyt ( is serijos "ka zmones
pasakys..."). Man tai naturalu, nes oda tamposi ir raukslejasi. Jei tai yra
svarbu, tai siulau rinktis kuo kietesni balda, kad paskui pirstu nesigrauzt.
Sedesena patogi deka patogaus atloso ir sedimosios dalies kampo,  nera to
slidumo jausmo. Oda nezinau kokio storio, kai pirkom, dar nebuvo tokiu
navarotu (arba neuzfiksavom), bet greiciausiai kad suveike marketingas. Nes
tos "gimtadienio", "velyku", "kaledu" ir kitu personazu nuolaidos po 50
proc. tesiasi jau 1.5 metu. Todel sumaste, kaip papildomai uzdirbt. Cia mano
nuomone. Sis kampas pirktas irgi su "Velyku" 50 proc. nuolaida ir tai,
sakyciau, kaina siek tiek didoka. Beje, jei sumastysim imti Bonus kampa,
neapsigaukit su sedimom pagalvelem :) Kaip parodyta schematiskai kataloge,
turetu buti trys "normalios" vietos ir viena sezlongas. Realybej 2
paplatintos ir 1 paplatintas sezlongas. Lietuviskas biznis...