Tema: Re: vanduo,Kj,Kg,W ir kitoks meslas, padekite
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-04 10:41:57
Pas mane nebrangus airwelis, 3 kondiskes pajungtos prie 1 lauko bloko, o
pirmo auksto kondiske turi savo atskira. Taimeris veikia kaip laikrodis,
viskas ten gerai, bet reikejo panagrineti manuala :) Praeitais metais buvau
imetes tema, kaip mano pirmo auksto blokas i seni besmegeni pavirto, tada
galvojau freono nera, bet paaiskejo, kad daviklis mires ir jis galvojo, kad
vasara todel ir neatsitirpindavo, dabar viksas ore. Kadangi mano kondiskes
ant stogo, o namas prie juros nera ten tokiu extryminiu temperaturu o ir
nelaipioju be reikalo, todel nezinau, kas ten dedasi. Bet pas mane ten
apacioje toks bliudelis ir jei jis uzsals nieko baisaus. Bet jei bijai, kad
ka sudraskys, tai iberk i koki anciuka zvyro ir padek ji jis bus nuskendes
ir neleis susidariusiam ledui traiskyti.