Tema: Re: vanduo,Kj,Kg,W ir kitoks meslas, padekite
Autorius: AliusV
Data: 2010-01-04 10:35:03
Tai pas Tave multi blokas, jei nori nepakrauti 1-no bloko?
Siaip esu nusipirkes toki universalu distancini su "Learning" funkcija. Jame
pilna visokiu makrosu gali prisidaryt. Jis turi savo laikrodi. Tai
uzsiprogramuoji kada ijungt, kada sumazint temperatura, kada ijungt TV...
Paskui lieka tik tinkamoj vietoj pasidet ta dziaugsma ir viska valdo. Nes
mano fujielectric taimeris kazkoks kreivas. Nezinau gal jie visi tokie, bet
manasis gali tik issijungt kazkada arba tik isijungt, arba ta pati su
funkcija sleep. Bet esme ta, kad paskui jau nebeisijungia pats. Iki -10
islaiko kambariuose apie +20+21. O prie zemesniu lauko temperatura ima
dazniau veikti ir temperatura krenta iki +18+19 nor isstatymas +20. O ar pas
pati neuzsala dugne vanduo? Kaip issprestas sitas klausimas? Juk kondiske
moka save atsilildyti ir tas vanduo uzsala pakeliui iki skyles. Jei yra koks
sildymo kabelis gal zinai galinguma? Zodziu labai domina ta tema.