Tema: Re: Smetoniskos eksperimentines sienos siltinimas
Autorius: Bilibobas
Data: 2009-12-30 10:37:31
Tas namas geras tuo, kad jame irengta teisinga ventiliacija, todel bent dabar dregmes nera. Dideli kraigai+ neseniai ispurksta siliconu, tai sienos nuo istrizo lietaus kaip pas zasi- viskas nukrenta.
Garo izoliacija- itariu kad tas kamstis+smala nera laidus dregmei/orui.

Vienintele problema tikriausiai butu pasislinkes rasos taskas jei pasildyti is vidaus.

Visom "folguotom" plevelem netikiu. Panasios pritvirtintos uz radiatoriaus, tai termometras labai zymaus skirtumo nerodo.

O ir plastiko viduje nenoreciau...

Bye, Levas