Tema: Re: Smetoniskos eksperimentines sienos siltinimas
Autorius: bzik
Data: 2009-12-30 09:46:35
ko gero paprasciausia ir pigiausia butu dauzyt tinka, nes jis kaupia dregme > sukt GKP profilius, det kokia 10cm vatos +garo izoliacija+GKP
galima ieskot alternatyvu gkp, bet kaina bus didesne
pries desimtmeti bute isorine siena buvau isklijaves tokiomis http://www.ecotex.lt/main.php/id/60/lang/1. Lengvas montavimas, jei dazomos, tai kaip nori dizainini. Minusas - minkstos, tad jei stuktelsi stipriau liks skyle. Ir siuolaikiniam interjere jau nebelabai :)