Tema: Re: skysto kuro katilas SIME
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-29 01:09:20
Tas pats SIME? As  galvojau apie dyz. kuro katila, del komforto ir kai
reikia isvykti keliom dienom is namu (nors gal pigiau paprasciausius el.
tenus i malkini peciu?) Tik kad labai nemazai internete visokiu
komentaru apie purkstuku valyma ir reguliavimus vos ne po kelis kart per
sezona. Tai klausimas wtf? Ar cia kokios nors baltarusiskos saliarkos
sindromas ar cia kokios nors genetines katilo/purkstuku problemos, kuriu
neina isgyvendinti.
---
Bangis