Tema: Re: skysto kuro katilas SIME
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-28 10:44:10
Dyzelis pas mane sildo gamybines patalpas, tai per sezona  sudeginu 4m3
saliarkos. Name butu visai kiti skaiciai. Dyzelio kvapo nera, is kamino tik
garai. Patogu, nes gali programuoti cikla, nakti pvz sumazini kai darbe irgi
gali sumazinti, savaitgali pasididini silumos. Siaip labai fainas
katiliukas, rekomenduoju.