Tema: Re: Grindu liejimas dagiabutyje
Autorius: Lince
Data: 2009-12-26 13:33:22
Salas rašė:
> Sveiki,
>
> Reikai islieti grindis daugiabutyje, 7a.
> Susiradau jau meistrelius kurie jau kaip ir apsieme viska padaryti, bet jau
> baigiu prarasti vilti su jais. Sutariam data, is vakaro skambinu, kad raktus
> palikti, ir kiekviena karta vis atsiranda kaskokiu priezasciu, del ko negali
> pradeti darbu.
> Gal kas galit parekomenduoti kokius meistrus Kaune, kurie greitai ir
> kokybiskai viska atliktu.
> Buto plotas 65m2, sluoksnis vidutiniskai ~8 cm turbut.

861711848 Sigitas, dare man jau ne vienoj vietoj,tiek man tiek
draugams,darbu labai patenkintas,su savo iranga iki 15a pakelia
betona,kaina paskutini karta buvo lyg ir po 11lt/m2, bet reikia
tikslintis.Tik pas juos eile bent savaite.Pasakysi kad nuo Lino,gal dar
kokia nuolaida pritaikys,nors ir taip kaina manau gera :)