Tema: Re: Grindu liejimas dagiabutyje
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-24 13:27:44
kokiomis kainomis sutarei? Smalsu, nes manes irgi panasus darbas laukia. Siaip svarsciau keleta variantu-buvo apsistota ties: atvaziuoja bicai su betono kompresoriumi, jiems as duodu slanga su vandeniu is buto, smulkaus zvyro apacioje ir betono maisiuku. Jie maisosi ir pumpuoja betona i 4 auk. Bicui padare -labai dailiai. Turejo vokiska xitra vandenini guslciuka, ispyle , suleksciavo ir rankas nusiplove-40kv per 3 val. Kita diena dairiausi kokybes-2m gulsciuka paguldzius NEIKUR tarpo nesimate, kaip padetum ji. Buvau apstulbes. Tik as pilsiu ant polistirolosluoksnio ir tinkliuko ant jo-betono sluoksni taikysiu gerokai plonesni 3-5cm (neiluzta , plius garsas neina i apacia taip jei viskas ant putu)
Kitas variantas-det ant lagiu grindis. lages islyginamos varztu pagalba, tad yra vietos laidams pratemti. http://www.aranteja.lt/paslaugos_b.htm  Itariu siuo atveju, girndys butu siltesnes?