Tema: Re: Elektros ir vandens pajungimo kaina, proceduros
Autorius: karolis
Data: 2009-12-23 11:40:05
as matyt dar neatsibudau, kad kazko neiskaitau. Pas save tiesiau laidus nuo ivado iki skaitliuko irgi pats. Reikejo issimti technines salygas, patalpu administratoriaus sutikimo, kazkokio supaprastinto projekto ir vazu matavimo (kazkas apie 400 man kainavo),  atlikus darbus gauti VEI pazyma. Na bet cia gyvenamajame name, per pora laiptiniu tiesiau. bet cia matyt zmogui reikes i zeme uzkasinet kabeli?