Tema: Re: del vamzdziu uzsalimo
Autorius: kardanas
Data: 2009-12-21 11:25:32
pas mane tas radiatorius buvo prirauktas su balansiniu ventiliu. Is vakaro
pakuriau peciu viskas ok buvo. Po pakurimo visada garaze ir katilinei viska
patikrinu ty ar viskas ciki slegiai ir pan. Kadangi zinau kad garaze salta
kaip tik paziurejau kad syla radiatorius. Ryta ateinu ziuriu slegio liko
0,2Baro nueinu i garaza o ten skyle vienoj sekcijoj taip kazkur 5x10cm
skeveldra gulejo mazdaug uz 1metro. Tai atsinesiau arbatinuka uzpyliau ant
kraneliu prie radiatoriau,s atitirpo, uzsukau nafik ir psio. Paskui po keliu
dienu del viso pikto atjungiau ta linija nuo kolektoriaus. Reiks numontuot
nuo senos ta radiatoriu  bandyt atsildyt, gal dar karta jobtels koks gabalas
Viduj matos vientisas ledas.