Tema: Re: del vamzdziu uzsalimo
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-21 11:02:29
Va ir aš papasakosiu, pas mus gamybiniame procese būna, kad reikia i 25m3
talpas naktimis prileisti vandens na pvz 15m3. Tai iš šildomos patalpos
vanduo teka laistymo žarna ir pribėgus nustatytam vandens kiekiui automatika
uždaro sklendę šildomojoje patalpoje. Tai kiek leidom vandens per tuos -18c
šalčius nei karto tekėdamas skystis neužšąlo. Debetas kaškur 1,4m3/h