Tema: Re: salcio tiltai
Autorius: Sail
Data: 2009-12-18 15:22:38
Yra paketu su dujomis tarpe, selektyviniais stiklais ir taip toliau. Reikejo
rinktis perkant. Plastikas tai tik remas, nieko daugiau.

O langai visada ir buvo juodoji skyle, pro kuria ziema siluma iseina, o
vasara prikaista viskas pietu pusej. Uz grozi pro langa tenka moket. Buna
dar nesureguliuoti ir traukia per plysius.

Teoriskai galima keisti stiklo paketa, jei dabartiniai yra blogi. Bet is
tiesu tai abejoju, ar tai daug sudarys skirtumo. Gali keisti viena
pabandymui.
Taip jau buna, prisidarai salcio tiltu, o pasalint ju jau kaip ir niekaip
neapsimoka, per brangu. Nera idealiu namu, yra geresni ir blogesni.

Patikek, termovizorium paziuret verta. Pamatai tokiu dalyku, kuriu net
neitarei. Man tai daug padejo.