Tema: Re: salcio tiltai
Autorius: gmarko
Data: 2009-12-18 15:08:37
Na galima ir termometra pakabint ar ka priklijuota (vaikai snaigiu
priklijavo), matuoajsi gan tikliai.
O kas termovizorium tas pats tik grafiskai matai.

Suprantu reik ventiliacijos ir rekuperacijos. Bet ne tame esme, cia ateityje
sprest reiks. Vat nesitikejau,
kad langai yra tokia juodoji skyle, saldytuvas pro kuriuos saldomas visas
kambarys. Ir dar plastikiniai.
Jei langu silumine varza butu gera tai pavirsiai butu na 3-4 laipsniais
zemesne isivaizduoju, o dabar.
Gal turit kokoiu minciu kaip cia taip gaunas, kaip sprest tas bedas, ar cia
jau neimanoma issprest.
taip kaip tada ten kur vitrininiai langai sudeti? kokie ten nuostoliai butu?

P.S mano langai yra yvairiu firmu ir chrono ir plaza, cia del to, kad kokybe
chrienova tai manau negali suverst, nes su visais tas pats.