Tema: Re: projektorius iki 2000
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-17 18:20:18
Mažas biudžetas :/

1. Į ką kreipčiau dėmesį pirmoj eilėj, tai į spalvų tikslumą. T.y. ar
atitinka TV Hd.rec709/sRGB standartui. Turi sutapti visi šeši spalvų taškai
idealiu atveju.
Nelabai geras variantas:
http://www.avforums.com/reviews/includes/displayimage.php?s=reviews/96/ciecal.jpg
Dar blogesnis:
http://www.avforums.com/reviews/includes/displayimage.php?s=reviews/37/ciecal.jpg
Man idealus atvejis:
http://www.avforums.com/reviews/includes/displayimage.php?s=reviews/80/gancal.jpg
Kitaip žiūrėsi į rausvus, gelsvus veidus ar salotinę žolę (čia kaip pvz.)
2. Aišku, kad palaikytų bent HD ready720p.
3. Ar visame diapazone (nuo juodos ik balto spalvos ruože) išliek 2.2 gama
ar labai arti to.
4. Tada kaip gerai atkuria juodą spalvą
5. Ir jei gerai, tai kiek detalus vaizdas išlieka su ta juoda spalva. Čia iš
dalies susiję su 3 punktu.
6. Ar labai garsiai veikia ir kokios elektros sąnaudos?

Dėl kitų niuansų (t.y. dėl lešių ir pan.) jau nežinau - čia mano žinios ir
baigiasi :)

Čia bandyk ieškoti info, kitur kiek pastebėjau nerimtai testuoja :( :
http://www.avforums.com/reviews/index.php?search_special=1&parent=115
http://www.projectorreviews.com/projectorline.php