Tema: Re: projektorius iki 2000
Autorius: kazkas
Data: 2009-12-16 23:31:15
Jeigu nesi tam tikslui numates vietos, prasitampes laidu, tai visu pirma
pasiulyciau pirmiausia projektoriu pasiskolinti/issinuomoti.
Man situacija gavosi, kad statant nama nekilo mintys, kad bus naudojamas
projektorius. Pirkom imonei projektoriu, taip nutiko, kad tapo nenaudojamas
tai parsitempiau namo. Pacioje pradzioje, buvo labai smagu ziureti,
jauciausi kaip kinoteatre. Jeigu ne viena smulkmena: laidai. Gaudavosi kusys
laidu salone, maitinimo, video is notebuko, audio y stiprintuva. Uzkniso
pries kiekviena filma atsinesti projektoriu, viska sujungti, o paziurejus
viska isardyti, nes zmona burba nx tie ladai. Pasidziaugiau taip pora
menesiu, uztenka, o dabar guli projektorius namie ir labai labai retai
ijungiamas.
Jeigu jau daryt tai tik rimta sistema, su stacionariais tvirtinimais,
pasleptais laidais, normaliu ekranu