Tema: Re: karkasines seno namo sienos siltinimas
Autorius: neklausiu
Data: 2009-12-15 14:57:22
"dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
news:hg7t3h$5hm$1@trimpas.omnitel.net...
> nieko nepjauk, ant tu lentu uzdek difuzine plevele, siaip iki galo vistiek
> nesuprantu, nes breziny aplamai yra apdailnis muras kaip ten tu ruosies
> pjaut ar det difuzine...
apdailinis muras pas mane yra irgi. Brezinyje
http://gidas.rockwool.lt/konstrukcijos/sienos/karkasines-sienos?page=1426#section_1714
nera lentu, kurios yra uzkaltos ant karkaso vietoj difuzines pleveles. Visa
kita (beveik) identiska (nebuvo garo izoliacijos is kambario vidaus). Mane,
kaip sakiau, jaudina ar neprades puti tos lentos kurios dabar yra vietoj
difuzines pleveles, nes difuzine plevele liesis su tom lentom, o per
difuzine plevele garuos lauk dregme, kuri teoriskai galetu kondensuotis ant
lentu. Gal man reiktu praretinti tas lentas (jos kokiu 12 cm plocio), kad
dregme geriau isgaruotu?