Tema: Re: karkasines seno namo sienos siltinimas
Autorius: neklausiu
Data: 2009-12-15 13:27:56
"dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
news:hg7ov3$vjm$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkaip cia kreivai parasei...
> 1. Nuo lauko puses,tiesiai ant vatos dedasi vejo izoliacija laidi garui,
> ty kieta vata, difuzine plevele uzrasais i lauka ir pan...
> 2. Is vidaus puses, tiesiai ant vatos dedasi garo izoliacija, kad
> nepatektu dregme i vata, ty paprastai dedasi 0.2mm stabilizuota plevele.

viskas cia aisku tiek 1 tiek 2. pas mane toje vietoje, kur turetu buti
difuzine plevele yra sukaltos lentos tarp kuriu yra tarpeliai. Klausimas ar
man tas lentas ispjauti lauk, kad jos galimai neputu nuo dregmes galimai
besikaupiancios ant difuzines pleveles lauko puses (ta laukine puse liesis
su tom sukaltom lentom).