Tema: Re: Kaip suprantu saldytuvas prie + 5 laipsniu veikti negali
Autorius: kg
Data: 2009-12-14 13:01:25
pas mus sode (nuo kokiu 1980) stovejo ZIL-as tarybinis, toks pustu formu dar
pirktas apie 1963-65m ir stovejo namuose ish pradzhiu
priesh tris metus veikiantis dar atiduotas kaimynams
pastoviai ishujninejams ir ijunginejamas buvo n+k kartu
smulkiu gedimu, t.y. freono papildymas ir reles pakeitimas buvo
bet kompresorius tai kokius 45 metus atitarnavo :)

o nauji shaldytuvai yra skirstomi  pagal tai kokios tempereturos aplinkoj
stoves - Climate class ar Climate Ratings
pvz pas Liebherr
SN +10 °C to +32 °C

N +16 °C to +32 °C

ST +16 °C to +38 °C

T +16 °C to +43 °C

ir taip isheina, kad zhemiau 10oC patalpoms skirtu shaldytuvu ishvis
negamina

nemanau kad bereikalo,
su kazhkuom tai susije

ir be to del naudojimo zhemesneje - ishkart prarandi teise i garantini

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4684 (20091213) __________

http://www.eset.com