Tema: Re: Kaip suprantu saldytuvas prie + 5 laipsniu veikti negali
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-14 12:22:30

"Saulius74901" <zia@takas.lt> parašė naujienų
news:hg50nl$qek$1@trimpas.omnitel.net...
> Paliktas sodyboj, atitirpo ir nebesaldo. Pagal fizika kaip ir negali
> pasilest kompresorius, nes saldytuve susidaranti temperatura nenusileidzia
> zemiau +8 laipsniu. O jei nenusileidzia tai kompresorius ir nestartuoja.
> Saldytuvo tai ir nereik, bet saldiklyje buvo prisaldytu uogu ir zoliu
> visokiu, tai viskas atitirpo.
> Jei klystu tai pataisykit.

Manyciau, kad pyzdanulsia tas kompresorius arba paleidimo rele ir tiek tu
ziniu.Juo labiau, kai tai vyko sodyboje - gal elektra buvo dingusi ir del
didelio suolio nuejo velniop kazkas is situ dvieju. As vienu metu sode
pakeiciau apie 4 saldytuvus, kol issiaiskinau kame reikalas ,kad jie
sugenda. O pasirode, kad mano mamyte, isvaziuodama is sodo, kaskart
atjungdavo saldytuva is maitinimo, ko pasekoje numirdavo kompresoriai.
Siemet greiztai prigrasiau negailet elektros ir priesistorine Snaige
atitarnavo puikiausiai.