Tema: Re: 31kl laminatas ar labai didelis blogis?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-12-14 13:54:33
> lyginant su medziu. Plyteles gyvenamosiose man nepriimtina

Kodel lyginti tik su medziu. As nama skiriu i dvi dalis svetaine ir miegamaji. Turedamas omenyje tik grindini sildyma, labai abejoju, kad setaineje reiketu rinktis medines grindis vietoj laminato ar plyteliu. Pas vienus maciau sildomas plyteliu grindu svetaine, kurioje plyteles sudetos be jokiu tarpeliu. Suprantama, kad tokiu plyteliu kaina (geriausiu atveju) prasideda nuo 60 lt/m2. Pries kelias savaites maciau 1x1m grindu plyteles, kuriu akcijine kaina 100 lt (berods 350 lr perbraukta). Neturetu kilti abejoniu, kad tokias plyteles naudoja.

Kitas dalykas miegamieji. Man sunku pasakyti, kurias grindis rinktis: laminata, masyva ar kamsti. Visu ju kaina panasi. Kadangi is karto parasiau savo salyga - grindys turi buti sildomos. Juo labiau, kad niekas ju netrukdo sildyti ir vasara kai kainuoja "centus". Tie "centai" zmonems, kurie moka vien uz grindu danga 50-150 lt/m2, nera verti taupymo. Juo labiau, kad vasara naudojamas grindu vesinimas ir tai gali buti paskirstoma siluma is saules kaitinamu patalpu i "seselines" nenaudojant energetiniu resursu.