Tema: Re: 31kl laminatas ar labai didelis blogis?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-14 09:17:38
Man patiko parketlentes, kur šildomos grindys tai jaučiasi, kad šyla. Bet
net ir ten kur nešildomos malonu basomis vaikščioti. Bute buvo patiestas
laminatas, tai basomis nepavaikščiosi. Miegamajame kur iš vonios vaikštau
basomis laminato nedečiau. Laminato tiktai vienas pranašumas - jis patvarus
bjaurybe, tai dėti jį ten kur vaištoma su batais.