Tema: Re: Kamštinės grindų dangos klijavimas
Autorius: BigM
Data: 2009-12-11 12:57:41
tiesa, aš ir pats pas save lakavausi po suklijavimo. Nieko ypatinga, tik
labiausiai nervinantis dalykas "nei iš niekur" atsirandantys plaukai - todėl
prieš tai rekomenduotina patalpas labai gerai išsiurbliuot na ir pačiam
dirbti galvą užsidengus kaip valgykloj :)

pas mane toks margas kamštis, tai ant jo net lakavimo broko negali
pastebėt - o gal be broko nulakavau... ;) o va ant parketo jau kitas
reikalas su broko išryškėjimu.