Tema: Re: Kamštinės grindų dangos klijavimas
Autorius: BigM
Data: 2009-12-11 12:31:45
Paprasta.
gal specai ir pasakytų, kad lievai pas mane, ale suklijuotas ant OSB jau
laiko daugiau nei 4 metai. Tarpai nei padidėjo, nei sumažėjo. Daugumoje
vietų tarpų iš viso nesimato - čia sudėtingiausias dalykas ir yra tinkamai
numatyti lakšto įdėjimą į kitų dviejų lakštų sudarytą kampą, kad nesigautų
tarpeliai.

Visa kita fignia - tiesa, reikia geros ventiliacijos ar kokio
respiratoriaus, nes kad ir malonus klijų kvapelis, bet gali ir "užvežti"
ilgiau pasidarbavus :)

Iš įrankių ko reikėtų, tai teptuko, aštraus peilio, kokio gulsčiuko (lygiam
nupjovimui) ir guminio kūjo.