Tema: Re: Durisolis + ir -
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-08 01:23:59
Tik va beda kad uzpylinet ja reikia vis tais paciais mazais sluoksniukais,
nes jei uzpilsi betonu per visa plokstes auksti - labai padideja tikimybe,
kad ji tau isvirs ir gausis "pilvas".

Vidai, skaiciavau pagal fakta kiek kainavo zmogui pasistatyt l.panasu i mano
nama, tai gavosi brangiau bet tikrai ne dvigubai.... bet zinoma sita ideja
buvo palaidota del techniniu privalumu nebuvimo, lyginant su muru....
kazkaip likau prie tradiciniu statybos budu - mura, izoliacija, klinkeris ir
gelzbetonines plokstes......

kol kas nesigailu.....