Tema: Re: Durisolis + ir -
Autorius: Rimokas
Data: 2009-12-07 10:59:17
  Kai sau domejaus is kokio muro statytis ( pries 3 metus ) , buvau pas
pazistama apziuret jo namo is Durisol pastatyto ... Is kart fantazija atsoko
.... Sienos nelygios is abieju pusiu , plysiai tarp blokeliu . Tie blokeliai
yra nelygus , kuom paskui plysius tarp ju uzkaisiosi ? Tai tik mano asmenine
nuomone - visiskas meslas tie Durisol . Geriau paprastas muras + isorinis
apsiltinimas putplasciu ... Arba bent jau SAM blokeliai tada ...